Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vinje`s prosjekter!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• De er kun pressa fast nå ja.Skal limes og evt brukes skruer i tilegg når jeg skal montere de for godt.Er bare prøvemontert nå Hehe,blir vel litt slitsomt å henge fra toppen og ned ja

Comment

• Blir nok noe i den retningen ja Sitter noe helt jævelig om man bruker rett lim

Comment

• Da er jeg helt ferdig med kassa og portene er montert

Noen bilder:

Kappet rørbitene mellom flensene.

Flensene er limt fast på begge sider av røret.

Limet jeg brukte for å lime fast flensene til kassa.De som har jobbet med bilglass,skjønner vel hvor heftig dette limet er

Limfugen under aeroporten.

Her er alle portene limt og montert i kassen.

Comment

• hvor får man kjøpt det limet:P? trenger det etter at speilet i bilen dat ned her om dagen:P
          Originally posted by Vinje View Post
          Da er jeg helt ferdig med kassa og portene er montert

Noen bilder:

Kappet rørbitene mellom flensene.

Flensene er limt fast på begge sider av røret.

Limet jeg brukte for å lime fast flensene til kassa.De som har jobbet med bilglass,skjønner vel hvor heftig dette limet er

Limfugen under aeroporten.

Her er alle portene limt og montert i kassen.

Comment

• Aner ikke hvor du kjøper dette.Fikk låne det av en kompis som fikk det igjennom jobben som en prøve.Siden dette var ett nytt produkt.

Comment

• ååå ja da så:P får lete videre jeg da

Comment

• Nice kasse!
                Hvilke subber skal du ha i den?
                | Alpine SPR-17S | dynaBel BF1502 | Alpine CDE-9880R|

Comment

• Takker 3 stk Ground Zero.Om du ser lengre bak i tråden er det bilder og mer info.

Comment

• Fikk du bestemt deg hva slags Amp(er) du blir å gå for? Ble rimelig bra den kassa di,gitt. Det er best hvis en selv er fornøyd med resultatet(og det ser ut som at du er det)
                    Stå på
                    No Windows-crap,just Mac Power

Comment

• tøft, her er det ingen grunn til å ikke være fornøyd med kassa.
                      den er jo lekker
                      Mvh Tony Andrè
                      Alpine Focal B2 Audio Pioneer dynaBel
                      Opel Astra G 1999 Stv bilstereo prosjekt

Comment

• Hehe,ja etter mye fram og tilbake tror jeg at jeg har funnet en løsning som vil gi mest mulig morro for pengene.Joda,syns kassa ble ganske grei.Så kan vel si at jeg er fornøyd med den,men er jo alltid noen som kan bli bedre

Comment

• Se her ja, kommer nok til å få my morro med den kassa der! Legg gjerne ut en filmsnutt av den når du tester den, om du har mulighet
                          Mitt gamle førstebil prosjekt - http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=10520

Comment

• Ja,satser på det En filmsnutt eller 2 kommer nok så fort jeg har fått koblet opp alt sammen

Comment

• Kjøpte meg en Dynabel bf8701 brukt i går for en billig penge.Kan avsløre at planen var egentlig å kjøre 2 stk av disse linket sammen.Tja,hva skal man si,gleden ble ganske så kortvarig da jeg skulle teste om den fungerte siden den var brukt.Kort fortalt så ble det mye røyk,en del gnister og stygg lukt til dessert med det samme jeg slo på spilleren.Ikke helt etter planen kan man si..

Har nå fått pengene tilbake og selger skal sende den inn der han kjøpte den.Så får jeg se hvor interessert jeg er i å kjøpe den tilbake når han evt. får ett nytt produkt/eller reparert den.

Er sjelden jeg kjøper brukt utstyr,men de 2 siste gangen har jeg brent meg så jævelig at jeg vurderer å bare kjøpe nytt fra nå av.Sist gang greide jeg å kjøpe en sub som fungerte på kun en spole og denne gangen en monoblokk som sa takk for seg,før jeg i det heletatt fikk se powerlampa lyse grønt.

Har nok bare vært skikkelig uheldig de få gangene jeg har kjøpt brukt utstyr,men klart man blir litt skeptisk når det blir noe tull hver gang.Har jo solgt mye brukt selv og aldri fått en eneste klage på produktene.Så handler vel en god del om hvordan ting blir tatt vare på og behandlet Uansett var det heldigvis en ærlig og real selger som jeg handlet med denne gangen.Fikk pengene tilbake med en gang og han tok med seg forsterkeren for en evt. reklamasjon/reparasjon.

Comment

• Så det ble mye "Ull" og lite "Bææ" mao? Tror kansje du har vært u-heldig 2 ganger på rad jeg... Men er ikke det andre alternativer til en tilsvarende Effekt? Har du mysa litt "over dammen" eller? Nå begynner dollar-kursen å gå opp litt også....
                                No Windows-crap,just Mac Power

Comment

Working...
                                X